A. Servicii profesionale IT
Configurare, instalare, mentenanta si service (Acoperire nationala)
Integrarea firmei dumneavoastră într-unul din programele de service – întreţinere vă oferă certe avantaje, printre care:
- Depistarea din timp a problemelor hardware & software;
- Optimizarea sistemelor de operare cât şi a software-lui de reţea;
- Protecţia în cazul apariţiei unor noi viruşi informatici;
- Crearea de copii de siguranţă a datelor (back-up);
- Evitarea „timpilor morţi” în cazul funcţionării defectuase a echipamentelor de tehnică de calcul cât şi a perifericelor;
- Revizia tehnică periodică a echipamentelor IT&C;
- Timpul alocat reparaţiilor foarte mic;
- Înlocuirea produselor defecte în perioada reparaţiilor.
- Intretinerea si mentenanta echipamentelor
B. Externalizare suport IT (Acoperire nationala)
Servicii incluse in toate tipurile de abonament lunar:
- revizia lunară a sistemelor informatice şi echipamentelor periferice
- un număr de intervenţii lunare fixe si “la cerere” incluse în abonament din care o parte de mentenanta si backup
- timp de răspuns: 2/8 ore(detailat in draftul contract)
- suport on-line (remote, mail, telefonic): asigurat în limita programului de lucru al firmei Python:(8.00 -20.00)
- timp de repunere in funcţiune al echipamentelor : 8/24 ore de la diagnosticarea echipamentului defect
C. Realizare de rețele structurate
Firma noastra ofera si consultanta, proiectare si implementare pentru retelele structurate de date si voce. Pentru referinte putem oferi la cerere nenumarate exemple de retele implementate pentru clientii nostri.
Pentru a putea realiza o oferta personalizata de servicii, conforma necesitatilor si specifica activitatii companiei dvs. va rugam sa ne contactati.
D. Data Recovery
Recuperare date / Data Recovery
Recuperare date de pe hard disk-uri si alte unitati de stocare